lørdag, februar 03, 2007

Bursdag!!!

Nei jeg blir ikke 22 igjen.... Bare en litt forsinket bursdagsfeiring av Bloggen som nå er litt over ett år gammel. Jippi!!

Ellers kan jeg melde om at jeg er nesten helt frisk. Det står i papirene fra sukehuset at jeg kommer til å bli frisk etter 10-14 dager. Det har gått 10 dager, og Pappa mener det bare tar 10 dager for meg som er så ung. Så jeg erklærer herved meg selv frisk! Dessuten må jeg bare ta 4 tabletter daglig, enda mer jippi!
Nå bare gleder jeg meg til skorpen har gått, og jeg kan spise skorper på brødskiven igjen og andre harde og sterke ting. Det er lenge til jeg skal spise noe form for mos igjen... Saft-is har heller ikke samme sjarmen - ikke like stas etter å ha spist det i 10 dager.
Dessuten skal det bli trening og fysisk aktivitet for å ikke a snakke om solsialt samvær- tre ganger jippi!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hurra:) har ikke fått med meg at noe skulle skje jeg...:) Men bra at alt gikk bra:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home