tirsdag, januar 23, 2007

Det siste måltid...

I dag har jeg brukt dagen til å spise spisse harde ting. Knekkebrød er en hit, ellers kjeks, eple osv. I morgen tidlig tidlig skal jeg "legges inn", for dere som jubler og tenker endelig skal det bli noe av Kristine, nå skal hun få sin psykiske behandling - desverre! Skal bare (som de aller fleste av dere vet ta bort mandlene. Så nå blir det suppe, is, potetmos, om ikke enda verre vann og stikkpiller i noen uker fremover. Folk har drevet litt skremselspropaganda på meg, så jeg er klar for å nesten dø, men må bare komme igjennom dette.....gruer meg ikke så rent lite.

Ting som kan skje;
-Jeg klarer ikke å spise å dør av sult
-Legene er som kjent i streik...så mitt under operasjonen bestemmer legen min seg for at nå er det hans tur til å gå i streik...sorry mc jeg streiker!
-Legen går i streik etter operasjonen og jeg får blødninger og ingen kan hjelpe meg - jeg dør!
-Jeg innser i siste øyblikk at dette med å ta maldlene er tull og bestemmer meg for å heller gå på pencilin resten a livet mitt.
-Jeg blir byttet om med en annen pasient og får en helt annen operasjon (kanskje jeg våkner opp med ekstra store pupper og helt flat mage).
-Jeg sier feil vekt og vokner mitt i narkosen eller noen dager for sent.
-Noe skjer og eg blir liggende i koma....sånn som i alle såpeserier
-Når jeg vokner opp fra narkosen husker jeg ingen ting (I så fall her er noen hint tilmeg selv; Jeg er 23 år (men tror egentlig at jeg er 22 så sier ofte det), jeg studerer samfunnsfag i Volda (hvertfall denne uken), jeg har 2 brødere, masse gode venner, jeg liker å reise, danse, stemple (har ihvertfall tenkt til å begynne like det for jeg kjøpte så mange stempler i Japan), Jeg vet ikke helt hvordan statusen min er når det gjelder forhold eller hva forhold er, men er ihvertfall ikke gift eller samboer så det er bare å holde seg unna det på spørreskjema (Hett tips fra Ance, Mikkel og Siri).............også *Kremt* Jogger jeg hver dag, spiser bare sunt, gjør alltid alt skolearbeid, måter opp på forelesninger forbredt og godt lest opp, utsetter aldri ting jeg syntes er kjedelig, vasker og rydder veldig ofte, har system i alt fra klesskap til cd samling)

Da det var sakt var det bare å ønske meg selv lykke til! :) :)