onsdag, desember 06, 2006

looong time noo see

Jeg har ikke faatt skrevet her paa en god stund, for hver gang jeg setter meg ved en pc saa faar jeg daarlig samvittighet dersom det ikke er oppgaven jeg jobber med. Mye har skjedd. Vi tar kortversonen:

-Tibake til Australia, oppe i Carins. Dykket GOY GOY GOY!!! Fant ikke Nemo
-Til Brissie, Bursdagsfest!! Jeg 22!!! JIPPI!!
-Festing, Skriving, Henging med aussie venner, Footy kamp (Australia-England), bo paa backpacker, treffer nye venner som vi bor paa rom med
-Sydney, bodde hos kusinen min Lone og hennes forlovede Gordon, utrolig hyggelig :) TAKK TAKK!! Bondi Beach, Operahuset, Footy kamp(Australia-Kiwi), Festing, Shopping, Aqarium, fant Nemo!!!
-Tilbake i Brissie, strengt liv; trening, soling, oppgave og spise kun sunt! (er lov med en ol eller 10 i helgen)

Naa tilbake til oppgaven!
Onsker alle dere fantastiske folk der ute en god adventstid!